PIRKIMO TAISYKLĖS

 

Kaip Užsisakyti Prekes?

Mūsų el. parduotuvėję šis procesas labai paprastas. Išsirinkite prekę, išsirinkus įsidėkitę ją į krepšelį. Krepšelyje matysite galimybę tęsti užsakymą arba apmokėjimas. Apmokėjimo puslapyje įveskite visus prašomus duomenis, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdus.

Ar Galiu Grąžinti Prekes?

Mūsų prekės yra negrąžinamos, nebent veikia žmogiškumo faktorius ir asmeniniai susitarimai.

Su Kuo Man Susisiekti, Jeigu Turiu Klausimų?

Turėdami įvairių klausimų, maloniai kviečiame susisiekti su mumis elektroniniu paštu: info@kaledosklaipedoje.lt arba tel. numeriu: +37067480220. Taip pat, galite su mumis susisiekti kontaktų skiltyje esančia susisiekimo forma.

Kokie Apmokėjimo Būdai Yra Priimami?

Visi įmanomi atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė (Danske Bank, Luminor, Citadele, SEB, Swedbank, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Lietuvos kredito unijos), elektroniniai pinigai (MoQ, Paysera), kitos mokėjimo sistemos (Lietuvos pašto skyriuose ir PayPost kioskuose, “Perlo” terminalai, MAXIMA kasose, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose, Mokėjimas grynais banke), paprastas bankinis pavedimas.

Ar Pas Mus Pirkti Saugu?

Mūsų el. parduotuvėję, jūsų pateikti duomenys naudojami tik produkto pristatymo tikslais. Mokėjimų saugumui užtikrinti esame aktyvavią SSL sertifikatus (Let’s Encrypt Authority X3).

Kokie Galimi Pristatymo Būdai?

Prekių pristatymas yra nemokamas visoje Klaipėdos ir Klaipėdos apskrities teritorijoje. Pristatymų į kitus regionus kainas deriname individualiai. Taip pat, prekes galite atsiimti vietoje.